Ana içeriğe atla

Yeni Modeller!

  Herkese merhaba :)

  Bir kaç hafta önce Trakya bölgesinde bulunan İğneada'ya gittik ailecek. Orada Barbie bebeklerin bir çok fotoğrafını çektim. Sizlerle o fotoğrafları paylaşmak istiyorum.

  Bu fotoğraftaki kıyafeti ablam dikti ve kendisi fotoğrafı çekti. Aslında çoğu fotoğraf ablam tarafından çekilmiştir :)



  Ablamla ormana gittik ve orada ortam hazırlayıp fotoğraf çektik. Az bir süre tam bir fotoğraf stüdyo gibiydi. Çok eğlenceliydi :)


  Şu ana kadar yapıp da en çok beğendiğim tulumun fotoğrafı :)







  Bu fotoğrafı çok beğeniyorum. Bu kombin en çok sevdiklerim arasında. Bu kombinin farklı fotoğrafını instagram adresimde bulabilirsiniz :)




  Saçları bozulmuş bir tanesinin de saçlarını kestim. Oyuncağın son hali :) Nasıl olmuş? :)




  Ve son olarak geçen yazımda pek beğenmediğim için ayriyeten fotoğrafını çekmediğim tulumun fotoğrafı. Kırmızı ayakkabılar ve üstten çekimiyle harika duruyor :) Şimdi diktiğim için hiç pişman değilim :)





  Bu günlük bu kadar. Yorumlarınızı merakla bekliyorum. Teşekkürler :)

  Güle güle..:)



Yorumlar